İçeriğe geç

Okullarda Taşinir Kayıt Yetkilisi Kim

Okulda taşınır kayıt kontrol yetkilisi kimdir?

Taşınır Kontrol Görevlisi, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı anaokulu, ilkokul ve ortaokul müdürlüklerinde görevlendirilen Taşınır Kontrol Görevlisidir. İmam Hatip ortaokullarında, her türlü lisede ve kurum müdürlüklerinde harcama etkileyicilerine en yakın kişidir. Bu kişi mevcutsa, müdür yardımcısıdır, yoksa başka bir müdür yardımcısıdır.

Taşınır kayıt yetkilisi kim olabilir?

Madde 6: “(1) Mobil kayıt görevlileri, kamu hizmeti veya faaliyeti ne olursa olsun, bu Yönetmelikte belirlenen usule uygun olarak mobil kayıt ve işlemleri yürütebilecek bilgi ve yeterliliğe sahip personel arasından harcama yetkilileri tarafından atanır.”

Taşınır kayıt hangi birime bağlı?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, genel bütçe kapsamındaki kamu idarelerine ait her türlü taşınır ve taşınmaz malların satışına yetkilidir.

Taşınır kayıt yetkilisi değişikliği nasıl yapılır?

Taşınma kayıt otoritesinin değişmesi halinde, devir yeni atanan memura yapılır. Harcama otoritesi tarafından belirlenen bir kişinin başkanlığında, taşınma kayıt ve kontrol otoriteleri de dahil olmak üzere en az üç kişinin katılımıyla devir komitesi oluşturulur. Sayım işlemi gerçekleştirilir.

Taşınır kayıt yetkilisi ücret alır mı?

Kayıt otoriteleri ek ücretler talep edebilir.

Okul yetkilisi kimdir?

“Okul yöneticisi nedir?” sorusu, eğitim kurumunda liderlik pozisyonunda bulunan kişi olarak cevaplanabilir. Eğitim kurumunun amaçlarına ulaşması için kanun, yönetmelik ve mevzuata uygun olarak mevcut kaynakların verimli kullanılmasını sağlar.

Taşınır kontrol yetkilisi kimdir meb?

Temel eğitim kurumlarında (ilkokul ve ortaokullar): Gezici kayıt yetkilisi okul müdürü, harcama yetkilisi ise il/ilçe milli eğitim müdürü olduğundan, il/ilçe düzeyindeki şube müdürleri, aynı zamanda konsolide memur olan eğitim müdürlükleri, gezici kontrol yetkilisi olarak belirlenmiştir.

Okullarda taşınır sayım komisyonu kimlerden oluşur?

Bu komisyon, öğretmenler kurulunca bir yıllığına seçilecek bir öğretmen, müdür yardımcısı veya müdürün görevlendireceği müdür yardımcısı başkanlığında, bir depo memuru, taşınır malların kayıt ve kontrol memuru, gerektiğinde sağlık personeli ve nöbetçi bir öğretmenden oluşur.

Okullarda gerçekleştirme görevlisi kimdir?

Yönetici, harcama yetkilisi tarafından görevlendirilen ve yardımcıları veya hiyerarşide kendisinden sonra gelen en üst amir tarafından imzalanan ödeme emri belgesini düzenlemek ve kontrol etmek üzere görevlendirilen bir veya birden fazla kişidir (İç kontrol ve ön malî kontrole ilişkin usul ve esaslar, md. 12).

Taşınır kayıt yetkilisi ile gerçekleştirme görevlisi aynı kişi olabilir mi?

İcra memuru aynı zamanda taşınır belgelerin denetiminden sorumlu memur olabilir mi? Ödeme emrini düzenleyen kişi olarak imzalayan icra memuru aynı zamanda taşınır mal sicilinden sorumlu memur ve denetim yetkisine sahip olabilir.

Okul demirbaş listesine nereden bakılır?

Okul, kendi kullanıcı adı ve şifresiyle adresten ikinci harcama yönetim sistemine (HYS) baştan girer. Soldaki menüde “16 – Taşınır (TKYS)”, “17 – SEZ dışı işlemler” tıklanır. “18- Taşınır talep et” butonuna basılır.

Taşınır kayıttan düşme komisyonu kimlerden oluşur?

Harcama Otoritesi tarafından alanında uzman biri olmak üzere üç kişiden oluşan bir imha komitesi kurulur. İmha işlemi sonucunda bir rapor hazırlanır ve komite üyeleri tarafından imzalanır. Sistem üzerinden bir Taşınır İşlem Fişi üretilir, Taşınır Kayıt Otoritesi tarafından imzalanır ve kayıtlardan çıkarılır. birimlere teslim edilir.

Taşınır istek yetkilisi kimdir?

Taşınabilir Talep Birimi Sorumlusu; Birlik depolarında bulunan taşınabilir eşyayı görebilen ve tesis, taşıt ve iş makineleri hariç olmak üzere, tüketim veya üretime yönelik sarf malzemelerinin tahsisi ile kalıcı taşınabilir eşyanın kullanımına ilişkin düzenlenmesi gereken taşınabilir eşya talep belgesini düzenleyen görevlidir.

KBS yetkisi nasıl alınır?

4- Yetkilendirme işlemlerinin daha hızlı ve etkin yapılabilmesi için kurumlar, resmi yazılarını beş (5) gün içinde göndermek kaydıyla muhasebe birimlerinden faks yoluyla yetkilendirme talebinde bulunabilirler. 5- Muhasebe birimleri ve kurumlar, İnternet adresinden sisteme giriş yaparlar.

Taşınır kayıt yetkilisi muayene kabul komisyonunda görev alabilir mi?

1. Muayene ve kabul komisyonunda hareketlilik kayıt görevlisinin bulunması hukuken sakıncasızdır.

Taşınır istek birim yetkilisi kim olur?

Mobil kayıt yetkilileri, kamu görevi veya mesleki unvanlarına bakılmaksızın, Yönetmelikte belirlenen usule uygun olarak mobil kayıt ve işlemleri yapabilecek bilgi ve yeterliliğe sahip personel arasından, düzenleyici kuruluşlarca atanır.

Okullarda taşınır sayım komisyonu kimlerden oluşur?

Bu komisyon, öğretmenler kurulunca bir yıllığına seçilecek bir öğretmen, müdür yardımcısı veya müdürün görevlendireceği müdür yardımcısı başkanlığında, bir depo memuru, taşınır malların kayıt ve kontrol memuru, gerektiğinde sağlık personeli ve nöbetçi bir öğretmenden oluşur.

Okullarda harcama yetkilisi kim olur?

Ortaokul ve ilkokullarda harcama yetkisi bulunmamakla birlikte, harcama birimi olarak kabul edildikleri için, harcamayı yapan ve taşınır belgelerin kontrolünde yetkili temsilci olan okul müdürü, merkezde Vergi Dairesi Başkanlığı Muhasebe Müdürlüğüne, ilçede ise Tapu Müdürlüğüne resmi yazı ile başvuruda bulunur ve…

Taşınır kayıt yetkilisi ile gerçekleştirme görevlisi aynı kişi olabilir mi?

Gerçekleştirme Görevlisi aynı zamanda Taşınır Kayıtları Kontrol Görevlisi olabilir mi? Ödeme emrini düzenleyen olarak imzalayan icra memuru aynı zamanda Taşınır Kayıtları Kontrol Görevlisi de olabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort